Friday, May 4, 2007

Šabanski rođendan (Vol 999...)

Prvo upozorenje: NIKAD nemojte da sednete pored pijanog čoveka koji sluša cajke - Udaviće vas.

Evo upravo se vraćam sa jednog ovakvog rođendana. (Sada neko može da napiše: "Kenjaš, a ideš na takva sranja". I evo vam i odgovor: "Jebi ga moram da idem kada mi dobar drug slavi.")
U ovoj rupetini od grada bukvalno nikad nisam išao na rođendan, proslavu, gde se nije puštao turbo-folk.

Neverovatno je to, koliko mi društvo sere kako oni to ne slušaju, ili slušaju ali samo na rođendanima, a kada krenu TF pesme znaju svaku reč pesme i još znaju i pesmu da prepoznaju samo po uvodnoj melodiji. Ali kada popiju potpuno su iskreni. Ponekad mi dobace dok igraju "Dođi da igraš", onda kad vide da neću obično kreće "Ti ne znaš šta je provod, proveseli se malo, ajde da vidiš pi..e, stvarno si specijalac..." I tako to traje dok mi se ne skurči potpuno (obično oko 3 sata sedenja), kada brzo i nečujno napuštam turbo-folk objekat. Onda prođe mesec, nekad i nedelju, dana i eto novog rođendana.

Nekad mi ljudi seru i kako nisam pravi "Srbin" (nešto me i zabole da li sam pravi Srbin ili nisam, iskreno, uopšte ne osećam nacionalnost) kad ne slušam narodno. I kako da im objasnim da turbo-folk nije srpska nacionalna muzika, možda je turska...

No comments: